huis van het werk

januari, 2020

‘Het digitale merk Max Verstappen is ons werk’

Anna Janknegt,

Marketing Communications Manager

Websites, apps, games. Triple uit Alkmaar bedenkt, ontwerpt en maakt het allemaal. Voor de grootste klanten. Max Verstappen, bijvoorbeeld.

‘Daar zijn we heel trots op’, vertelt Anna Janknegt, Marketing Communications Manager. ‘Wij zijn verantwoordelijk voor het digitale merk Max Verstappen. Van het design van social posts tot een grote videoserie als Mixed Reality by Max. Het maken daarvan was extra bijzonder omdat we op kantoor heel wat kilometers maken in de racesimulator. Gamen hoort nou eenmaal bij ons vak en onze bedrijfscultuur. Fantastisch dat dat hierin samenkwam.’ Wat kenmerkt de bedrijfscultuur van Triple nog meer? Janknegt: ‘Vrijheid, verantwoordelijkheid en een vriendengevoel. Triple is twintig jaar geleden opgericht door vier vrienden uit de game-scene. Dat gevoel is altijd gebleven.’ Triple is een relatief jonge organisatie, maar mindset is belangrijker dan leeftijd, aldus Janknegt. ‘De wereld waarin we werken verandert constant. Dat vraagt flexibiliteit en een open, frisse blik. Als dat bij je past, is Triple hét techbedrijf om voor te werken.’ «

Altijd al willen weten hoe het is om in een F1-auto over het Circuit of the Americas te racen tijdens de Formule 1 Grand Prix van de Verenigde Staten? Samen met Max Verstappen hebben we dit getest door middel van Mixed Reality by Max. Triple is een innovatief digitaal full service bureau, met grote klanten als Vodafone, citizenM, RTL, Heineken én Max Verstappen.

Triple is partner van Huis van het Werk. wearetriple.nl

© 2020 Huis van het Werk. Concept en realisatie: Storytelling2025. All rights reserved.

image